فرماندار شهرستان ساری:

آسفالت ۱۰۰ روستا در ساری / تاکید بر جلوگیری از تصرف اراضی و جنگل‌خواری

آسفالت ۱۰۰ روستا در ساری / تاکید بر جلوگیری از تصرف اراضی و جنگل‌خواری

محمدعلی نوبخت امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری از شکل‌گیری ستاد تحقق شعار سال در فرمانداری ساری خبر داد و اظهار کرد: تقویتِ تولید ملی، شاخصه اصلی تحقق شعار سال و اقتصاد مردمی بال اساسی حکمرانی مردمی است.

 رییس شورای اداری شهرستان ساری گفت: راهبرد همه مسئولان شهرستانی در سال‌جاری تسریع، تکریم و تسهیل کار مردم با دقت، سرعت و استفاده از همه ظرفیت‌های مردمی برای رسیدن به ساری تماشایی است. 

 نوبخت به نقش اجتماعی مردم در گره‌گشایی اقتصادی اشاره کرد و افزود: از ظرفیت دانشگاهیان، دانش‌بنیان‌ها برای تحقق شعار سال مدنظر رهبری بهره‌گیری می‌شود. 

فرماندار ساری ادامه داد: همچنین نقش بانوان در عرصه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در کنار گفتمان مدنیت اقتصادی و مادرانگی به عنوان راهبرد سال جاری محسوب می‌شود. 

این مسئول با بیان اینکه برای هر فصل برنامه‌های مفصلی برای بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌های نیمه تمام خواهیم داشت، افزود: افتتاح دو پروژه تفریحی، گردشگری و زیر ساختی تا پایان فصل بهار در شهرستان ساری انجام خواهد شد.

 وی اجرای ۱۸ پروژه اولویت‌دار (از جمله پارک شهید نوبخت، قطعه دوم جاده ساری-تاکام، مخزن آب شرب باغ کرمانی، پل تا پل و زباله سوز) را از دیگر برنامه‌های مهم در سال ۱۴۰۳ عنوان کرد و گفت: تمام پروژه‌ها باید پیوست فرهنگی داشته باشد. 

فرماندار ساری به نیروگاه زباله‌سوز به عنوان مهم‌ترین پروژه زیست محیطی در مرکز مازندران اشاره کرد و افزود: این پروژه باید در زمان مقرر به پایان برسد البته بسیج سازندگی در زباله سوز به تعهد خود عمل کرد. 

وی به پارک جنگلی ۱۲۱۰ هکتاری شهید نوبخت در مرکز استان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: فاز نخست این پروژه رو به پایان است و با اتمام این پروژه ۱۲۱۰ هکتار به سرانه فضای سبز افزوده می‌شود و ساری در ردیف ۱۰ شهر فضای سبز قرار می‌گیرد. 

نوبخت به حوزه گردشگری اشاره کرد و از دهیاران و بخشداران خواست تا نسبت به تصرف اراضی ملی و جنگل‌خواری توجه بیشتری داشته باشند. 

اخبار مرتبط

مشکلات نیروگاه زباله‌سوز ساری رفع خواهد شد / تاکید بر شتاب در تکمیل پروژه

طرح بزرگ «کمک مؤمنانه» در شهرستان ساری اجرا می‌شود

انصراف 2 کاندیدا از ادامه رقابت‌های انتخاباتی در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود

0 نظر

ارسال نظر

capcha